Spike hittar vårtecken

Halloj.

Idag lämnade Gizmo över datorn till mig, Spike.
Så här kommer lite bilder från dagen som gått.


Krokusarna i rabatten är sååå nära att slå ut helt.
Det är sånt som gör tvåbeningar glada har jag märkt.

Matte och jag gick en promenad själva idag för Gizmo
hade fått så mkt som han orkade just då.
Jag skulle äntligen få se Kungens slott som inte är
långt ifrån där vi bor.
Visst är det fint!? Ett riktigt prinsess slott.
Kanske lilla Estelle syns till där i sommar!?


Om jag fick träffa Kungen och Drottningen?
Näe, dom var inte där den här helgen.

Inte gick det att smita in där heller.
Men det kommer fler gånger sa matte.
Lite besviken var jag allt ändå..

Jag räckte ut tungan mot matte, men det var ju inte hennes fel
att Kungen hade annat att göra.


När vi var på väg hemåt igen så hade besvikelsen lagt sig.

Vi lekte en massa med bollen och klättrade på stockar o stenar.
Solen sken och det var ju helt underbart att vara ute så här.

Tack till dig Gizmo som lät mig ha bloggen och matte
för mig själv en stund idag.

I morgon kör vi ngt gemensamt igen.

 

Kommentarer
Postat av: Kasper

Så roligt att läsa hur fint ni har det! Underbart att ni har så kul ihop, Gizmo och Spike!
Matte hälsar så gott och säger att det var så fint att få se alla härliga bilder!

2013-03-31 @ 00:23:37
URL: http://kasperian2.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0