Stolt Spike



Matte och jag (Spike) har varit och simmat idag...
Vi joggade ner till sjön och då var det skönt med ett dopp
för att svalka sig när vi kom fram.
Jisses så fluffigt stor jag ser ute efter badet.
Nu vet jag att bada inte är så dumt trots allt.

Eftersom Gizmo inte gillar att ut och springa
utan föredrar promenader så gick matte en sväng 
med honom efteråt. 
Vi behöver och får våran *egen tid* med matte och
den känns rätt viktig.

Nu är det läggdags och jag ska följa med matte
och Gizmo upp i sängen.
Jag vill helst *sova sked* med matte varje natt
om det inte är extremt varmt.
Gizmo däremot föredrar fotänden. 
Sov gott allihop



Kommentarer
Postat av: Ludde

Wow! Du ser ju jättestor och stark ut! Kramis!

2013-06-10 @ 08:43:23
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.se/
Postat av: Kasper

Syns att du badat rejält.
Tur för matte att du och Gizmo har olika favoritplatser i sängen, annars hade kanske inte matte själv fått plats. :)

2013-06-12 @ 22:41:18
URL: http://kasperian2.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0