Hundar eller Bergsgetter?

Hej på er alla vänner.

Idag har vi varit och lekt lite vid hembygdsgården.
Matte började bli lite orolig.
Hon sa ngt om att vi (jag och Spike) skulle ha
samma gener som en bergsget..

Jag vet inte om det är positivt eller negativt.
Ärligt talat struntar vi i det.
Vi har kul och det är ju det livet går ut på.



Spike är lite mer för att vara bäst.
Det gör inget vi har hur kul som helst.
VILL han nödvändigtvis vara högst upp, ja då får han väl det då.



När dagen har övergått till kväll är det dags för lite
planering för skojjiga dagar i sommar.
Spike lusläser *skojboken*



Jag och spike ska testa en massa olika *bus* som
människor kommit på.  
Spike som har en så exellent nos kommer klara allt som luktar, galant.

Kommentarer
Postat av: Cina

Bara kollar om det funkar med kommentarerna

2013-05-24 @ 19:39:07
Postat av: Kasper

Visst funkar det - men ni måste ju förstås ha skrivit ett inlägg först, hehehe...
Matte säger att ni nog är ännu sämre på det än vad hon är - och DE,T vill minsann inte säga lite.
Men det är okej huvudsaken att ni hör av er i alla fall ibland!
Den där skojboken verkar ... skoj! :) Kanske nåt för mig också? Ska fråga matte.

2013-05-24 @ 22:34:37
URL: http://kasperian2.blogspot.se
Postat av: Ludde

Jomenvisst! Hade vi inte bergsgetsgener skulle det nog inte vara lika kul att posera på stenar! Se till att matten har kameran redo när det är busdags bara... Kramis!

2013-05-25 @ 22:25:20
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0