I år blir det en fest sommar.

Jag, Gizmo, och min polare Spike ska åka på bröllop
med våra människor.
Ja visst är det så...
 
Vi vet inte riktigt vad det innebär men det verkar skoj
om man ska tolka tvåbeningarna rätt.

Vi kommer vara stiligast av alla på det bröllpet där vi får vara med iaf.
Inte räcker det med ETT bröllop heller...
Matte och husse ska åka på ett till där inte vi
kan komma med. Varför inte?
Jo för där finns en hund redan och DEN hunden gillar
INTE andra hundar... TRIST tycker vi men det får gå.


Vi fick våra flugor idag.
Ja matte sa att det hette så.
Men jag såg inte en enda fluga.
Bara en svart tjusig sak som vi fick runt halsen.
Tydligen tror tvåbeningarna att det ÄR flugor..
Men hallååååå, har dom aldrig varit på landet???
Där surrar flugorna och retas.

Här kommer en försmak på hur vi kommer se ut.



Ha det gott govänner..
Nospussar från oss

Kommentarer
Postat av: Tiger

Det var de sötaste brudnäbbar(?) jag har sett! Vi var på bröllop i lördags, men inga hundar där inte... Kul med festligheter!

Soliga hälsningar
Elisabet

2013-05-28 @ 11:49:27
URL: http://tigerstassemarker.blogspot.se/
Postat av: Ludde

Va trevligt att gå på bröllop tillsammans! Ni kommer att vara finast i era flugor fast dom inte surrar! Jag tycker att någon kunde tala förstånf med den där jycken som inte gillar andra hundar! vem tror han att han är egentligen? Kramis!

2013-06-01 @ 21:10:01
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.se/
Postat av: Anna

Berit hälsar att snyggare killar har hon inte sett!

2013-06-02 @ 22:20:45
URL: http://frokenglamourfri.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0