Höstmys och update


Denna sommar och början på hösten har varit fulla med aktiviteter för mig o Spike.

Spike är en mkt allert och charmig kille.
Ibland väldigt *hyper* men det kan vändas lika fort till
att var en soffpotatis ett tag.


Jag Gizmo sover gott när min stora men yngre låtsasbrorsa 
har varvat ner och då blir det mystid eller som
för mig här, en liten middags slummer


Matte lämnade oss hemma hos lillmatte när hon
var iväg till ngt ställe med över 33,3000 tjejer som
skulle ta sig runt en mil.
Matte är inte så skrovlig som hon ser ut. Bilden är tagen
med en mobiltelefon och är rejält inzoomad.

Nu ska vi fyrfotingar tvinga ut matte på en nattrunda
och sen ska vi se till att trängas rejält med matte i sängen. hihi...

Ha det gott ni som ibland tittar in.

Tjingeling

Gizmo/Spike


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0