Nu ska vi ett nytt försök att komma igång med bloggandet.


Vintern är en härlig tid. Ja iaf så länge det inte regnar.
Nu har vi vinter med strålande sol och på kvällarna  myser 
vi alla med tända ljus.


Spike det levande  tjuvalarmet och gosehund

Gizmo cool och söt, allt i ett.

Vi fyrbenta älskar snön.
VARFÖR?
Jo för då blir man inte lortig varje gång man går
ut och sen åker in i den där eländiga duschen.
Vi hoppas att vintern håller i ett bra tag till.

Ha det gott alla som möjligen hittat hit.
Mkt har hänt i livet och då har inte bloggen blivit prioriterad.

Nospussar
Gizmo o Spike

Kommentarer
Postat av: Lothus

Hej killar ! Jag hittade hit via min ena brorsa Hector. Är det okej att jag stoppar in er bland mina bloggkompisar också ?

2014-01-24 @ 23:16:15
URL: http://cuddens.blogspot.com
Postat av: Åke

Ljus inne och snö ute! Ja vad kan bli bättre :) Man behöver bara torka av snön från hundarna ;)

2014-01-31 @ 04:56:43
URL: http://www.nacka144.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0